сряда, 22 август 2012 г.

От генерал Винаров до генерал Борисов, популизма си расте и не старее

През уикенда с едни приятели ходихме на разходка до плевенския парк Кайлъка. Малко след входа ни посрещна един възрастен и наперен господин, който тържествено ни заговори: - Младежи, искате ли да ви се похваля? - Ок, няма проблем. Ще ни бъде интересно. Все пак сме положително настроени личности и не искахме да разочароваме жадния му и очакващ поглед. И човека издекламира като картечница следното: - 1946-та година аз бях в 8 клас и тук ни доведе генерал Винаров*. Даде ни лопати, кирки и фиданки и ние започнахме да залесяваме парка. В края на деня той ни заведе в една сладкарница и ни каза - "Аз знам, че вашите родители са бедни защото получават малко пари в ТКЗС-то, за това всички ще ви почерпя с една лимонада". Стария господин продължи - аз съм горд, че съм правил този парк..... Само се спогледахме и продължихме тихо. Един от приятелите ми само каза - Значи тогава е било с лимонада а днес с 3-месечна промоция с фиксиране на ценита на хляба и други продукти от първа необходимост. Понякога се питам - колко загубени и страхливи трябва да сме ние българите за да приемаме тези неща за нормални???? * генерал Винаров е отявлен национален предател спрямо България, организирал терористични групи в СССР, които е изпращал с подводници и в България, организирал снабдяването с оръжие на местни терористични групи на територията на България. След 9-ти Септември създава трудовата повинност (утежнена форма на робовладелство) и строителни войски. Идеолог на партийната експлоатация на безплатен детски труд. Негов паметник с малоумна мисъл все още стои близо до входа на парк Кайлъка гр. Плевен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар