неделя, 10 юли 2011 г.

Алтератива на разумните хора?

От известно време наблюдавам сайта argumenti-bg.com
Има доста претенциозен слоган - 'Алтератива на разумните хора'
Да разбирам ли, че като не ми допада аз съм неразумен? Или май не съм от Хората?

На мен ми прилича на един от каналите на Позитано 20. Не толкова отявлено червено лумпенизиран като дума. Насочен, към средно интелигентните хора, които са затиснати от проблемите предизвикани от Големите Червени.

Водещата цел на нашите анализи и коментари е да повдигат булото, с което политиците се опитват да покриват действията си или просто празните си приказки. Една моя приятелка (всъщност най-добрият журналист, когото познавам) обичаше да цитира не генерал Дьо Гол, а герой от другата страна “на фронта” във времената на Студената война – Никита Хрушчов: “Политиците са еднакви навсякъде – обещават да построят мост там, където няма дори река.”


Повдигат ли булото - 100% НЕ. Пълна демагогия. По-скоро се опитват да си вдигнат гащите!

АРГУМЕНТ 1 - Полицията в БГ получава дарения много преди да се появи Tzv. Tzv. - ФАКТ, който се премълчава от другарката вс. Дърева!

АРГУМЕНТ 2 - прилагане на аргументи и факти - пълни глупости - пример 'За простотията (по Йордан Радичков)' Статия пълна с квалификации без нито един факт и обоснова, като добавка безочлива употреба на българските класици 'на ползу партии'.

АРГУМЕНТ 3 - мислят ни за мегакъсопаметни и мегамалоумни - 'Скандал! Милиционерски досиета в изборния арсенал на ГЕРБ'
Червени шпиони разкриха подробни въпросници, използвани от управляващите, за да събират информация и за "майчиното мляко" на политическите си противници
Хем имат шпиони, хем се оплакват от въпросници, които са измислени от ТЯХ още по татово време.
Ами байовци, то това вие сте си го постлали, сега е гадно като ви го прилагат, нали?

Не виждам смисъл да ровя по-надълбоко в червено кафявите аргументи, защото вече ми се повръща.

Отворихте кафявото шампанско и окончателно разкрихте как се прави политика в последните близо 70 години.

Няма коментари:

Публикуване на коментар