четвъртък, 23 юни 2011 г.

СеМки от миналото

Парадоксално е, как сеМките от миналото дават плодове и възпроизвеждат сеНките на миналото.
При тоталитарната власт всичко беше правено по целесъобразност. Ако не си симпатичен на партийния секретар отиваш да миеш тоалетните, а ако си симпатичен си похапваш без да работиш.
И ето днес в 2011-та някой, който има претенция да употребява името БЪЛГАРИЯ решава, че не съм му симпатичен и съответно ми слага рестрикция в системата topbloglog.

И моят скромен блог вече загубва правото да се показва на равно с другите на първата страница.
Доказателства:





Вчера попитах във форума

Някакво правило ли съм нарушил, че
тук http://topbloglog.com/ новия ми пост го няма
а тук http://topbloglog.com/posts/ го има
Отговора беше:
Елементарно - на първата страница излизат определен брой постове и всеки нов изтиква твоя надолу към 2ра, 3та и нататък страници
Разбирай - колко си глупав!

След моя коментар
Сори, ама не е това.
Щото във страница 2 излизаше на 3 място от горе на долу а в страница 1 го нямаше.
Предходното и следващото заглавие си се виждаха в страница 1 но липсваше моето между тях.
Настъпи мълчание....

Само да кажа от сега - ако някой ми излезе с тезата, че това е негов/неин/техен сайт и аз нямам право да се бъркам, щом я ползвам а и не плащам нека прочете какво пише най-отгоре:

Блог класация за България

Така, че собствениците на този сайт или да обяснят причината за рестрикцията или да премахнат името България и да си сложат ТЯХНОТО!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар